Ten, kdo řekl, že štěstí se nedá koupit, zapomněl na štěňata ! . . . ( Gene Hill )

Jakou značku krmení vybrat ?

29. října 2006 v 9:43 | zlaty.retriever@seznam.cz |  Výživa

Jakou značku krmení koupit?

Takovou, která bude Vašemu psu chutnat ! Než koupíte celé balení je lépe se zeptat, zda prodejce nemá testovací balíčky jednotlivých značek. Důležité je krmit pouze krmivo určené pro daný druh, tzn.psům psí, kočkám kočičí.
Většina firem dodávající krmení na náš trh vyrábí krmiva odpovídající potřebám zvířat. Cenové rozdíly jsou dány odlišností technologie výroby, konzervace a použitých komponent a dále obchodní strategií firmy. Ve většině případů však lze říci, že vyšší cena je odrazem vyšší kvality krmiva. Kvalita krmiva se mimo jiné pozná například na kvalitě, lesku a línavosti srsti. Pokud vyzkoušíte různě drahá krmiva uvidíte zhruba za 3 týdny na srsti vašeho psa, jestli je mezi nimi rozdíl.
V zásadě kupujeme krmení v originálním neporušeném obalu. Výjimku tvoří tzv.testovací vzorky krmení cca 100 g, pro vyzkoušení, které krmení zvířeti chutná.
Rozvažované krmení, které nebylo vhodně skladováno, může nasáknout vzdušnou vlhkost, a tím se stát živnou půdou pro plísně. Navíc přístup vzduchu spolu s teplotou může způsobovat kazivost tuků, takže si přinesete z prodejny domů již závadné krmivo. Dále na každém originálním obalu je uvedena záruční doba, do které si krmivo uchovává své vlastnosti. Rozvažované krmení může být prošlé.
Kupujte balení odpovídající velikosti a počtu chovaných zvířat. Nekupujte krmení na jehož obalu není uvedeno složení krmiva, doporučená krmná dávka a vyznačena záruční doba.
Krmení skladujte na suchém a chladném místě a obal uzavírejte.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Kolik jste ochotni zaplatit za 15 kg krmení ?

Více jak 1500,- Kč 7.4% (54)
Do 1500,- Kč 42.2% (308)
Do 1000,- Kč 23.3% (170)
Do 700,- Kč 9.3% (68)
Do 500,- Kč 7.4% (54)
Do 300,- Kč 3.2% (23)
Méně než 300,- Kč 7.1% (52)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.